Ko ideja postane odlična poslovna priložnost Blagovna znamka Boopacks

18 Jul2018
1,971

SLOVENIJA – Mladi danes so pionirji novih modnih smernic, ki jih soustvarjajo in so hkrati dovolj pogumni, da prvi sežejo po njihovi uporabi. V tokratni rubriki “Uspešni mladi za uspešne mlade” vam zato predstavljamo mladi podjetnici Dominiko in Katarino Bučar, ki sta s svojo podjetniško idejo nahrbtnikov Boopacks osvojili ljubitelje mode tako doma, kot v svetu. Kako sta sestri Bučar idejo spremenili v odlično poslovno priložnost in kaj je njun nasvet za uspeh, nam je v kratkem intervjuju za portal mlad.si zaupala Katarina. 

Vaju lahko na kratko predstaviš?

Dominika je po izobrazbi arhitektka. Njeno področje je dizajn, skrbi za celotno celostno podobo znamke, oblikuje produkte, skrbi za grafično podobo, ves foto material, spletno stran in vodi vsa socialna omrežja. Je tudi idejni vodja naše blagovne znamke BOO (ki izhaja iz najinega priimka). Skratka, skrbi za vse tisto, kar je vidno navzven. Moja vloga pa je skrb za bolj komercialno področje, PR, komuniciranje z dobavitelji, nabava, komuniciranje s trgovinami, novimi potencialnimi partnerji… Skratka, delam na projektih, ki se sproti odvijajo.

Obema pa je skupno, da naju inspirirajo predvsem poletni motivi, palme, morje sonce, nežne pastelne barve in na splošno sproščen življenjski stil. V sebi imava in ohranjava veliko strast in željo do svojega dela in se zavedava, da je za uspeh potrebno tudi kaj žrtvovati. Vztrajnost  in delavnost je ključ do uspeha.

AAA_7077Sta ustanoviteljici podjetja Boopacks. Kako sta prišli na idejo izdelave nahrbtnikov in kako je ta postala poslovna priložnost? 

Vse se je začelo z iskanjem idealnega nahrbtnika in prišli sva na idejo, da ga oblikujeva kar sami. Takrat tovrstnih nahrbtnikov na tržišču še ni bilo mogoče videti, sploh pa ne na slovenskem. Zgodba se je malo obrnila, ko je večina malih “ustvarjalcev” mislila, da je edina stvar, ki jo lahko zašiješ doma nahrbtnik. Ampak tudi to so situacije, ki gredo zraven in tudi eden izmed razlogov, da se trudimo biti korak pred drugimi, z novimi in svežimi produkti. Tudi takšnimi, ki jih doma sam izdelaš težje oziroma jih ne moreš. S tega vidika, lahko rečeva, da je ideja postala odlična poslovna priložnost. Je pa vedno potrebno imeti jasne cilje, vizijo, stalno nove ideje in hitre rešitve.

Kakšni so bili vajini začetki? Je mogoče kakšen izdelek, ki v vajini modni kolekciji še posebej izstopa?

Produkt, ki nas najbolj zaznamuje je sigurno BOOFLAP. Nahrbtnik z vrvicami in z našim značilnim poklopom. Poleg unikatnosti nahrbtnika, gre tudi za najbolj priljubljen izdelek med našimi kupci.

Vajine izdelki so opazili tudi v tujini. V čem se vajini produkti razlikujejo od drugih in kaj je tisto, kar je privabilo zanimanje pomembnega imena na področju mode, kot je na primer spletna trgovina ASOS? 

Verjamemo, da je najpomembnejša stvar, ki jih prepriča, celostna podoba znamke. Pritegne jih celotna zgodba, seveda pa je pomemben tudi dizajn produktov, materiali, dostopna cena in še številni drugi faktorji. Smo pa veseli, da nas takšne velike blagovne znamke, kot so ASOS in v lanskem letu še blagovna znamka TOPSHOP (s katerim smo uspešno sodelovali v Londonu na Oxford Circus) najdejo same in z nami navežejo stik.

Kaj trenutno najbolj zapolnjuje vajin dan? 

Trenutno veliko pozornosti namenjamo novi kolekciji, ter tudi trenutni prodaji. Poletje je le sezona nahrbtnikov. Dnevi so precej zapolnjeni.

AAA_6622Kaj bi za konec svetovali mladim, ki imajo dobre poslovne ideje in si jih morda ne upajo preizkusiti?

Da si morajo upati in tvegati. Stopiti morajo iz udobja in se podati tudi na malo bolj neznane poti. Skozi to se največ naučiš in če si vztrajen, ter delaven je uspeh zagotovljen. Pa ne pozabimo še na inovativnost in sveže ideje.

Več o delu Dominike in Katarine Bučar si lahko preberete na povezavi  Boopacks.

Vir: uredništvo mlad.si

Foto: Boopacks

 

 

 

 

Natisni stran Natisni stran

Kategorije Članki

Sorodni članki

Avtorji