Prepoznavanje stiske mladih in vloga pedagoga Učenje veščin in odnosov

20180307_130820
13 mar2018
258

LJUBLJANA – V sredo, 7.3.2018, je v prostorih Svetovalnega centra za otroke, mladostnike in starše potekal Unicefov seminar namenjen vzgojiteljem in učiteljem, med katerimi je bilo veliko mladinskih delavcev. Izvedli sta ga Polona Greif, ki je zaključen študij socialne pedagogike nadgradila z izpopolnjevanjem zakonske in družinske terapije ter Damijana Kavčič, profesorica razrednega pouka ter zakonska in družinska terapevtka.

Hitro in široko učenje veščin in odnosov je odraz razvoja možganov. Nevroznanost je ob izjemnem napredku raziskovanja možganov potrdila nekaj, kar so nekateri znanstveniki že desetletja pred tem opažali. Za polnejši razvoj mladih je pomembno, kakšnih odnosov so deležni, saj naši možgani za dober razvoj potrebujejo varne, sočutne in zaupne odnose.

20180307_132552

Vir: Društvo UNICEF Slovenija

K temu razvoju lahko doprinese prav vsaka izkušnja, tudi izkušnja odnosa ob pedagogu. S tem namenom je Unicef seminar namenil raziskovanju razvoja možganov, vlogi pedagoga ter kako mladim omogočiti, da razvijejo svoj polni potencial.

Vir in foto: Društvo UNICEF Slovenija

Natisni stran Natisni stran

Kategorije Novice

Sorodni članki

Avtorji